אינטרקום

מציג מאמרים 1 עד 3 מתוך 3

ועד-בית קיבל את המשימה לבחור חברה להתקנת אינטרקום

ועד בית צריך לבחור חברת אינטרקום לבית המשותף בתהליך מסודר ושקול, המבטיח מענה מיטבי לצרכי הדיירים ולתקציב הבניין. הנה השלבים העיקריים:
אפיון צרכים ותקציב שכולל
סקר דיירים: ועד הבית צריך לאסוף את דעות הדיירים לגבי סוג האינטרקום המועדף (קולי, וידאו, עם קודן, אפליקציה סלולרית, אינטגרציה עם מערכות אחרות), תכונות נדרשות וכל בעיה קיימת במערכת הקודמת.

תחזוקת אינטרקום בבניין

היום כמעט לכל בניין, יש אינטרקום, הממוקם בד"כ ליד הדלת הראשית מהסיבה הפשוטה, שהוא נועד לתקשר עם הדיירים וגם לבקש פתיחת הדלת, שננעלת ע"י מנגנון מגנטי.
האינטרקום הינו מכשיר אלקטרוני, ואחרי פרק זמן מסויים, גם המכשיר הזה עשוי להתקלקל מכל מיני סיבות.
הטיפול במכשיר זה נעשה רק ע"י טכנאי המוסמך לכך.

 

עדכונים

עדכנו את טופס המלצה ורישום של ספק-שירות. אינטואיטיבי יותר, זורם יותר, מגניב יותר
אז מתחילים בלחיצה על הכפתור וממלאים מה שאפשר. לא חייבים למלא הכל.
אבל אם ספק השירות מצויין, חבל שלא לעדכן את כל הקהילה.
זה הכפתור שנמצא מעל התפריט הראשי

מהיום, נפרסם מדי פעם פסקי דין שמוכיחים עד כמה חשובה התנהלות נכונה של ועד הבית.
התחשבות בין הדיירים, והבנה עמוקה שלגור ביחד בבית משותף, יש לזה הרבה יתרונות, אבל גם מגבלות.
אי ידיעת החוק לא מורידה מהמיגבלה, שעשויה להגיע לפיתחו של בית המשפט.

כידוע לכל ספק שירות מומלץ נפתח אצלנו דף שירות, חינמי לחלוטין, 
עם כל הפרטים של ספק השירות, כולל תמונות הממחישות את העשייה המקצועית ואפילו את האמינות
 (תעודות, ניסיון, המלצות וכו' ).