הד מעליות

איש-קשר
שימי

Website

Social

פעיל בערים
כל-הארץ
המרכז

תיאור השירות

חברת הד מעליות נוסדה בשנת 1991 על ידי דרור דוד, מנכ"ל החברה, שהינו בעל ותק של כ-40 שנה בתחום המעליות. החברה מתמחה בתחזוקה, בתיקון ובשיפוץ של כל סוגי המעליות והדרגנועים. הד מעליות מספקת שירות למעליות הידראוליות וחשמליות מתוצרת כל החברות, ופועלת ברישיון משרד העבודה, מס' רישיון 74.

השירותים שלנו:

  • שיפוץ מכני למעליות עם המומחים של הד מעליות
    שיפוץ מכני למעליות הינו סוג של שיפוץ, המיועד לטפל בבעיות מכניות המתעוררות במעלית הקיימת בבניין. מדובר, למעשה, בשיפוץ שמטרתו שמירה על המעלית ועל אורך החיים שלה, או לחילופין טיפול בבעיות שכבר קיימות, ולא על שיפוץ לצרכים דקורטיביים או לצורך עיצוב של המעלית מחדש.
  • שיפוץ דקורטיבי למעליות עם המקצוענים של הד מעליות
    שיפוץ דקורטיבי למעליות הינו שיפוץ שמטרתו שיפור הנראות של המעלית הקיימת בבניין המגורים. בניגוד לשיפוץ מכני, שמטרתו לטפל בחלקי המעלית השונים ותקינותם, מטרתו של השיפוץ הדקורטיבי הינו עיצוב המעלית מחדש בלבד.
  • שירות ואחזקה למעליות
    אחזקת מעליות הינו שירות חשוב מאין כמותו בכל בניין בו קיימת מעלית. המעליות משמשות את דיירי הבניין באופן שוטף, ולכן, יש לשמור על תקינותן ואחזקתן על בסיס קבוע. יש לזכור כי ככל שהמעלית מתוחזקת יותר, כך היא זמינה יותר לדיירי הבניין, ותוכלו להימנע מתיקונים חוזרים ונשנים של המעלית, היות ורכיבי המעלית נשחקים ומתבלים עם הזמן. ככל שהבלאי מחמיר, הוא נותן את אותותיו על פעילות המעלית, ורצוי להימנע מכך מבעוד מועד.
  • ליווי בודק משרד העבודה בזמן בדיקת המעליות וביצוע המצוין בדוחות הבודק
  • טיפול מונע יזום, הכולל: כיווני מערכות, שימונים והחלפת נורות ונוריות על פי הצורך
  • טיפול מהיר בתקלות ושירותי חילוץ ללא תשלום – 24 שעות ביממה, 7 ימים בשבוע

 

 

הצוות

חברת הד מעליות נוסדה בשנת 1991 על ידי דרור דוד, מנכ"ל החברה, שהינו בעל ותק של כ-40 שנה בתחום המעליות.
החברה מתמחה בתחזוקה, בתיקון ובשיפוץ של כל סוגי המעליות והדרגנועים. 
הד מעליות מספקת שירות למעליות הידראוליות וחשמליות מתוצרת כל החברות, ופועלת ברישיון משרד העבודה, מס' רישיון 74.

הד מעליות הינה עסק משפחתי, המנוהל מתוך ראייה של עבודת צוות. 
תפיסת החברה מבוססת על אווירה נעימה ויחס אדיב וחם ללקוחות, המושתת על אמון הדדי. 
הד מעליות מייחסת חשיבות עליונה לכך שהלקוח יזכה ליחס אישי, ולא ייאלץ להתמודד עם ביורוקרטיה ועם מערכות קוליות לניתוב שיחות.

החברה מספקת שירות איכותי למאות לקוחות מרוצים, ביניהם: קניונים, מוסדות ציבור, בתי אבות, בתי מגורים ועוד. 
כמו כן עובדת הד מעליות עם מספר חברות ניהול ידועות ומבצעת שיפוצי מעליות בכל הרמות.

 

אין חכם כבעל ניסיון

הוספת תגובה חדשה

טקסט פשוט

  • No HTML tags allowed.
  • מעבר שורות ופסקאות מתבצע אוטומטית.
  • כתובות URL וכתובות דואר אלקטרוני יומרו לקישורים באופן אוטומטי.
אורחים חייבים לציין מספר וואטסאפ כדי שנוכל לוודא את הפידבק. רק מנהל האתר רואת את המספר המצויין
מבחן אנושיות
המנגנון נועד כדי למנוע מערכות אוטומטיות למלא את הטופס
 

עדכונים

עדכנו את טופס המלצה ורישום של ספק-שירות. אינטואיטיבי יותר, זורם יותר, מגניב יותר
אז מתחילים בלחיצה על הכפתור וממלאים מה שאפשר. לא חייבים למלא הכל.
אבל אם ספק השירות מצויין, חבל שלא לעדכן את כל הקהילה.
זה הכפתור שנמצא מעל התפריט הראשי

מהיום, נפרסם מדי פעם פסקי דין שמוכיחים עד כמה חשובה התנהלות נכונה של ועד הבית.
התחשבות בין הדיירים, והבנה עמוקה שלגור ביחד בבית משותף, יש לזה הרבה יתרונות, אבל גם מגבלות.
אי ידיעת החוק לא מורידה מהמיגבלה, שעשויה להגיע לפיתחו של בית המשפט.

כידוע לכל ספק שירות מומלץ נפתח אצלנו דף שירות, חינמי לחלוטין, 
עם כל הפרטים של ספק השירות, כולל תמונות הממחישות את העשייה המקצועית ואפילו את האמינות
 (תעודות, ניסיון, המלצות וכו' ).