האם דייר בשכירות יכול להוסיף נושאים לסדר היום לאסיפת דיירים ?

שאלה

האם דייר שהוא לא בעל דירה אלא דייר בשכירות יכול להוסיף נושאים לסדר היום לאסיפת דיירים כמו בעל דירה?

תשובה

לפי סעיף 9ב לתוספת לחוק המקרקעין , רק בעל דירה רשאי להוסיף הצעות.
שוכר שברצונו להוסיף הצעה לסדר היום, שיפנה למשכיר.

(ב) בעל דירה רשאי להוסיף נושא לסדר יומה של האסיפה, ובלבד שהודעה על כך תימסר לבעלי כל הדירות האחרות יומיים לפחות לפני מועד האסיפה בדרך שנמסרת הודעה על מועד קיומה של אסיפה כללית.

 

על פי החוק, בעל דירה רשאי להוסיף נושא לסדר היום של אסיפת דיירים בבניין משותף, אך ישנם תנאים:

הודעה מראש: בעל הדירה צריך למסור הודעה על כך לכל שאר בעלי הדירות לפחות יומיים לפני מועד האסיפה.
אופן ההודעה: ההודעה צריכה להימסר באותה דרך שבה נמסרה ההודעה הראשונה על מועד קיום האסיפה הכללית.
חשוב לציין:

שוכר דירה אינו נחשב ל"קול" שנספר, מאחר שהאסיפה היא אסיפת בעלי דירות.
במקרה ששוכר ישתתף ויצביע באסיפת בעלי הדירות, זה יהיה רק במקרה בו נמסר לו ייפוי כוח מבעל הדירה לתכלית זו.
לא תדון אסיפה כללית בנושא שלא נכלל בסדר יומה, אלא אם כל בעלי הדירות הסכימו שהעניין יעמוד לדיון בה.
לכן, דייר בשכירות אינו יכול להוסיף נושאים לסדר היום בעצמו. אך אם יש לו ייפוי כוח מבעל הדירה, הוא יוכל לפעול בשמו.

 

הוספת תגובה חדשה

טקסט פשוט

  • No HTML tags allowed.
  • מעבר שורות ופסקאות מתבצע אוטומטית.
  • כתובות URL וכתובות דואר אלקטרוני יומרו לקישורים באופן אוטומטי.
מבחן אנושיות
מנגנון השאלה מוודא שהפעולה נעשית ע"י אדם ולא רובוט
ספקי שירות
מידע נוסף

עדכונים

עכשיו בפורטל שקיפות מלאה, תיראו ותיווכחו עד כמה הצלחנו לקדם את העסק שלכם ולגרום למודעות לשירות.
(כמובן שאם תשתמשו בשירותי הקידום והשיווק שלנו, שאינם יקרים, הקידום יהיה הרבה יותר חזק)

חידשנו את דף חיפוש שירות, מעכשיו יותר אינטואיטיבי, יותר יפה, יותר סוגי שירות
מוזמנים להעיר וגם לפרגן

מהיום ניתן ליצור קשר ישירות עם כל ספק שירות באמצעות הטלפון או מייל לפי בחירה
באופן ישיר מכרטיס ספק השירות.
אחרי שקראתם את דף השירות, והחלטתם ליצור קשר כדי לקבל חוות דעת או לקבוע פגישה
פשוט מקליקים על כפתור 'צור קשר', הכפתור יפנה ישירות לפון\וואטסאפ של ספק השירות