מה עושים כשדייר מתעקש להשתמש בחדר מדרגות לאיחסון אופניו

שאלה

מה עושים עם דייר שממשיך לנהל ויכוח עם כולנו בנוגע לאחסון האופניים בלובי ,בשטח המחסנים ובעיקר בקומה? 
כפי הידוע איסור מוחלט לאחסון בשטח הציבורי.

תשובה

שכנות טובה זהו ערך חשוב גם מול השכן וגם כדי ששכנים אחרים יראו ויקבלו דוגמא.

וזה מתחיל בכבוד הדדי, לכן לעולם לאיים בתביעה או בכל דבר אחר. הראו תמיד שאתם פועלים מתוך פרוצדורה מוכרת באופן ענייני וחסר עניין פרסונלי.
היום אני יודע שעם רוב האנשים איומים רק מקשיחים את הצדדים ולא מביאים לפיתרון עם הבנה שהוא סביר לכולם.
אז גיליתי דרכים אחרות להגיע לתובנות, (פשוט צריך למצא אותם ולא להתיאש), להלן מה שאני למדתי על הדרך:

  1. אין שום טעם לבקש באופן ישיר, כי אז זאת טובה אישית ולא עשינו כלום
  2. שולחים מכתב לכל הדיירים עם הסבר מפורט על המצב הבטחוני, על חשיבות תשומת הלב, על החשיבות להשאיר מעברים פתוחים לרבות מדרגות, ולבקש מהדיירים להתחשב, ולשים לב. תמיד למתג את הבית המשותף כהמשך של הדירה הפרטית
  3. לאחר 2-4 שבועות, לשלוח מכתב נוסף לכולם על השימוש בשטח המשותף, על הנושא של הסכמה לאיחסון דברים, לרבות אופניים בכל מיני מקומות ללא הסכמת הדיירים. כל איחסון בשטח המשותף צריך הסכמה של הדיירים, ואם מישהו רוצה לשים דברים לתקופה ארוכה במסדרונות או בחדר מדרגות שיביא זאת בפני הדיירים
  4. לאחר 2-4 שבועות, לשלוח מכתב נוסף עם ציון הסעיפים בחוק המקרקעין
  5. לאחר 2-4 שבועות, לשלוח מכתב נוסף לכולם שבהתאם להוראות הביטוח, הביטחון וחוק המקרקעין ישלחו הערות לדיירים לגבי ציוד שלהם שנימצא בשטח המשותף.
  6. לשלוח הודעות רשמיות לבעלי הציוד שבאזורים המשותפים. יש לציין שהעתק המכתב נשמר בתיק הועד
  7. כל המכתבים וההודעות בוואטסאפ, יש לתעד

השלבים הבאים זה כבר שליחת מכתבים לקראת הזמנת דיון אצל המפקח על רישום המקרקעין.
התהליך ארוך בכוונה, כי יש לו מספר כוונות:

  • לשמור על שכנות טובה ולהראות עד כמה אתם פועלים בהתחשבות ובעדינות עם כל שכן
  • לאנשים לוקח זמן להפנים תובנות חדשות
  • במקרה של תביעה, חשוב להציג את התהליך, כדי להבהיר שלא מדובר פה בקפריזה אישית או עניין פרסונלי
  • שקיפות שקיפות שקיפות, הכי חשוב הניראות, כל השכנים צריכים להבין שועד הבית ניגרר למצב לא נעים בשל סיכון בטיחותי

 

לפעול חכם זה להצליח לשכנע אנשים לפעול למען הבית המשותף.
אל תהיו יותר מדי צודקים - תהיו חכמים.
ביחד יש שכנות טובה
במלחמות יש רק מפסידים, וכדאי שתגיעו להבנה גם עם שאר השכנים

הוספת תגובה חדשה

טקסט פשוט

  • No HTML tags allowed.
  • מעבר שורות ופסקאות מתבצע אוטומטית.
  • כתובות URL וכתובות דואר אלקטרוני יומרו לקישורים באופן אוטומטי.
מבחן אנושיות
מנגנון השאלה מוודא שהפעולה נעשית ע"י אדם ולא רובוט
ספקי שירות
מידע נוסף

עדכונים

עכשיו בפורטל שקיפות מלאה, תיראו ותיווכחו עד כמה הצלחנו לקדם את העסק שלכם ולגרום למודעות לשירות.
(כמובן שאם תשתמשו בשירותי הקידום והשיווק שלנו, שאינם יקרים, הקידום יהיה הרבה יותר חזק)

חידשנו את דף חיפוש שירות, מעכשיו יותר אינטואיטיבי, יותר יפה, יותר סוגי שירות
מוזמנים להעיר וגם לפרגן

מהיום ניתן ליצור קשר ישירות עם כל ספק שירות באמצעות הטלפון או מייל לפי בחירה
באופן ישיר מכרטיס ספק השירות.
אחרי שקראתם את דף השירות, והחלטתם ליצור קשר כדי לקבל חוות דעת או לקבוע פגישה
פשוט מקליקים על כפתור 'צור קשר', הכפתור יפנה ישירות לפון\וואטסאפ של ספק השירות