איך מטפלים בריחות שיוצאים מצינור ניקוז המים הראשי?

שאלה

נשם של הבניין סוף הצינור ממוקם צמוד לחלק האחורי של המרפסת של הדירה האחרונה. 
השכן סותם את הנשם בפקק וגורם לריח לנדוד לדירה שמתחת.
באחריות מי הטיפול בבעיה, בדייר או ועד הבית? ובכלל איך מטפלים בבעייה שכזאת?
 

תשובה

הנשם נועד כדי לנדף ריחות וגזים שעלולים להיות מסוכנים, לכן הוא חייב להישאר פתוח.
הריח נובע מריקבון שישנו בצינור, כנראה מתכולה אורגנית, כגון מים עומדים, חרקים ואצות.
נשם במרפסת העליונה, הוא הסוף של צינור ניקוז מי הגשמים, המים בתוכו נופלים בנפילה חופשית ומתנקזים בתחתית הצינור לניקוז הראשי של המים האפורים, לכן אם צינור זה מפיץ ריח זה עשוי להעיד על בעיה בניקוז והתחלה של סתימה בצינור.
יש לבדוק את הניקוז שלו, בד"כ יהיה מכסה בתחתית הצינור.
יש לבדוק את תכולת הצינור ולנקות אותו מדי פעם, אפשר להזרים בו גם חומרים שמנקים אחת להרבה שנים.

כמו כן ישנם פתרונות למניעת יציאת ריח מחורי הניקוז של המרפסות בדירות מתחת
להלן אחד הפתרונות שנתקלתי בו : סטיודור מקסי-ונט "4 + "3 (100/70 מ"מ) STUDOR MAXI VENT

היום בהרבה מרפסות, ניקוז המרפסת גם כולל קופסית שמונעת יציאת ריחות

 

הוספת תגובה חדשה

טקסט פשוט

  • No HTML tags allowed.
  • מעבר שורות ופסקאות מתבצע אוטומטית.
  • כתובות URL וכתובות דואר אלקטרוני יומרו לקישורים באופן אוטומטי.
מבחן אנושיות
מנגנון השאלה מוודא שהפעולה נעשית ע"י אדם ולא רובוט
ספקי שירות
מידע נוסף

עדכונים

עכשיו בפורטל שקיפות מלאה, תיראו ותיווכחו עד כמה הצלחנו לקדם את העסק שלכם ולגרום למודעות לשירות.
(כמובן שאם תשתמשו בשירותי הקידום והשיווק שלנו, שאינם יקרים, הקידום יהיה הרבה יותר חזק)

חידשנו את דף חיפוש שירות, מעכשיו יותר אינטואיטיבי, יותר יפה, יותר סוגי שירות
מוזמנים להעיר וגם לפרגן

מהיום ניתן ליצור קשר ישירות עם כל ספק שירות באמצעות הטלפון או מייל לפי בחירה
באופן ישיר מכרטיס ספק השירות.
אחרי שקראתם את דף השירות, והחלטתם ליצור קשר כדי לקבל חוות דעת או לקבוע פגישה
פשוט מקליקים על כפתור 'צור קשר', הכפתור יפנה ישירות לפון\וואטסאפ של ספק השירות