תיאור השירות
LG שרותי ניהול ואחזקה מתקדמים הוקמה במטרה לספק שירות ברמה גבוהה לבנייני מגורים משותפים. אנו מטפלים בכל תחומי אחזקת הבניין לרבות גינון, ניקיון, תחזוקה, בדיקות תקופתיות של מעליות, מפוחים, גנרטורים, משאבות, מאגרי מים ועוד. אנו מקפידים על שיתוף פעולה עם אנשי מקצוע מהימנים, זמינות גבוהה באמצעות אפליקציה, ניסיון רב והבנה מלאה של צרכי הבניין ושל הדיירים, הענקת שקט נפשי וניהול סדיר ותקין.
החברה עובדת לפי תקן 1525 של מכון התקנים הישראלי.
בוגר מכללת מרכז הבניה הישראלי בניהול ואחזקת מבנים.
על מנת שתמיד תוכלו לחזור לבניין נקי, מואר ותקין, אנו דואגים לתחזוקה קבועה של הבניין ולבדיקות תקופתיות של מאגרי המים, המעלית, הגנרטורים, המשאבות והמפוחים וכל מכשור וציוד אחר שיש ברשות הבניין שלכם.
חשוב מאוד לדאוג לתחזוקה שוטפת שלהם ולוודא שהם עוברים ביקורות אחת לתקופה כדי להבטיח את רווחתם, ביטחונם ובריאותם של כלל הדיירים בבניין.
אנו עובדים עם מגוון של אנשי מקצוע לפתרון בעיות נפוצות שלעיתים מתעוררות הן בבניינים חדשים והן בבניינים ישנים.
במקרה של בעיה מורכבת, אנו נדאג לקבל חוות דעת של מומחים.
השירותים של החברה:
- ניהול תקציב בניין: הכנת תוכנית אחזקה שנתית לטובת הבניין בשיתוף פעולה עם הוועד.
- ניהול וגביית תשלומים: גביית תשלומי הוועד והפקדתם לחשבון הבנק של הוועד, כולל טיפול משפטי מול סרבני תשלום.
- ניקיון: הכנת תוכנית עבודה שבועית, כך שחברת הניקוי תנקה כל חלק וחלק מהבניין.
- אחזקה: טיפול בכל צורכי האחזקה הנדרשים בבניין בהתאם לצורך.
- מוקד שירות: מוקד שירות זמין 24/7 לפניות דחופות של הדיירים, כולל מערכת לטיפול בפניות ומעקב אחר הפנייה עד לסיום הטיפול.
- ביטוח: טיפול בכל נושאי הביטוח של המבנה, חידוש החוזה והשוואת מחירים מול חברות הביטוח השונות.
- שירותי גינון: אספקת שירותי גינון בהתאם לצרכי הבניין, כולל פיקוח על עבודת הגינון. עבודה מול ספקים
- עבודה מול ספקים: עבודה שוטפת מול כל נותני השירות בבניין ופיקוח על רמת השירות.
- מעליות: טיפול שוטף בחוזה המעליות של הבניין, כולל בקרה על הבדיקות התקופתיות.
- הדברה: טיפול בכל צורכי ההדברה הנדרשים בבניין למניעת מזיקים. אנו מתחייבים לשירות מקצועי ואיכותי, בהתאמה אישית לצרכים שלכם.