רכב חשמלי - הטעייה אחת גדולה

רכב החשמלי - הטעייה אחת גדולה.

1. את החשמל שמטעין את סוללות הרכב החשמלי מיצרים מ...דלק שנשרף בתחנות הכח.

2. יצור רכב חשמלי מזהם הרבה יותר מיצור רכב עם מנוע בנזין - כדי ליצר סוללה חשמלית, צורכים כמויות עצומות של דלק, לצורך כריית הליתיום ממנו מיוצרות הסוללות, ובתהליך יצור הסוללות.

3. יצור ושימוש ברכב חשמלי פולטים עודף מזהמים ביחס לרכב מונע בנזין. לפי וולוו - רק אחרי 9 שנים (אחרים אומרים 5-7) פליטת מזהמים של רכב חשמלי תשתווה לרכב מונע בנזין, ואז... הרכב יוחלף ברכב חדש, כלומר לעולם זה לא יהיה כדאי סביבתית 

4. הנהיגה ברכב חשמלי הכניסה stress נוסף לחיים - הפחד שהסוללה תיגמר לפני שתגיעו ליעד עם עמדת טעינה...

5. והכי חשוב נהיגה 'ב- iPad על גלגלים' חסרת ריגוש וסאונד של מנוע בנזין.

הפתרון הנכון סביבתית כיום, הוא רכב היברידי.

אני ממתין למנועי מימן או לרכב מונע במים, אשר פולטים מים מהאגזוז 

 

סוללת טסלה מודל Y

זו סוללת טסלה מודל Y. זה תופס את כל המקום מתחת לתא הנוסעים של המכונית. כדי לייצר את זה צריך:
-12 טון סלע לליתיום (ניתן לחלץ גם ממי ים)
-- 5 טון של מינרלים קובלט (רוב הקובלט מיוצר כתוצר לוואי של עיבוד נחושת ועפרות ניקל. זה החומר הכי קשה ויקר להשיג לסוללה )
-- 3 טון מחצב ניקל
-- 12 טון של עפרות נחושת
עליך להזיז 250 טון אדמה כדי להשיג:
-- 26.5 פאונד של ליתיום
-- 30 פאונד ניקל
-- 48.5 פאונד של מנגן
-- 15 פאונד קובלט
לייצור הסוללה דרוש גם:
-- 441 פאונד אלומיניום, פלדה ו/או פלסטיק
-- 112 פאונד של גרפיט
הזחל 994A משמש להזיז את כדור הארץ כדי להשיג את המינרלים הדרושים לסוללה זו. הזחל צורך 264 גלונים של סולר ב12 שעות.
רוב המינרלים הנחוצים לייצור הסוללות מגיע מסין או אפריקה. רוב העבודה באפריקה נעשית על ידי ילדים. כשקונים מכונית חשמלית סין מרוויחה הכי הרבה
סוללת טסלה מודל Y OEM 2021 (סוללת טסלה הזולה ביותר) כרגע למכירה באינטרנט ב-4,999$ לא כולל משלוח או התקנה. הסוללה שוקלת 1,000 פאונד (אתם יכולים לדמיין את עלות המשלוח) עלות סוללות טסלה הן:
דגם 3 -- $14,000+ (רכב MSRP $38,990)
דגם Y -- $5,000–$5,500 (רכב MSRP $47,740)
דגם S -- $13,000–$20,000 (רכב MSRP $74,990)
דגם X -- $13,000+ (רכב MSRP $79,990)
לוקח 7 שנים לרכב חשמלי להגיע ל-CO2 נטו-אפס. תוחלת החיים של הסוללה 10 שנים (ממוצע) רק ב3 שנים האחרונות מתחילים להפחית את טביעת הרגל הפחמנית, אבל אז צריך להחליף את הסוללות ואתם מאבדים את כל הרווחים שנעשו.
ולסיום, חברי החדש, מייקל, העלה כמה נקודות מצוינות: שכחתי לציין את כמות האנרגיה הדרושה לעיבוד חומרי הגלם וכמות האנרגיה ששימשה לגרור את הסוללות האלה לארה"ב לפעמים הלוך ושוב כמה פעמים.
אבל בבקשה, תשיגו מכונית חשמלית. רק אל תמכרו לי כמה אתם מדהימים בשביל הסביבה. או למען זכויות אדם.

 

עצרו את ניצול הילדים לעבודות כרייה