תקרת המרפסת מעל מתחילה להתפורר, מי אחראי?

שאלה

מי אחראי לתיקון המרפסות חיצוניות , הועד או בעל הדירה?
ישנם הרבה מרפסות, בלקוניות שבתחתית שלהן מבחוץ נבנה אל-טף, עם הזמן הוא מתפורר ומתחילה רטיבות והתקלפות בתקרת המרפסת מעל, מי אחראי במקרה שכזה, בעל המרפסת או ועד הבית?

תשובה

לפעמים הפגם או הקלקול הוא באזור שנראה פרטי אבל הוא קשור במעטפת הבניין, בדיוק כמו קיר חיצוני, כל קלקול במעטפת הוא למעשה באחריות ועד-הבית כלומר במימון כלל הדיירים.
אם זה נחשב חיפוי חיצוני אז זה כמובן באחריות ועד-הבית.
במידה וישנו חשש שהנזק נגרם כתוצאה משימוש במרפסת או כתוצאה מסתימה בצינור הניקוז אז האחריות לתיקון נופלת על בעל המרפסת.
ועד הבית בבית משותף חייב לבצע תיקונים בבניין או באזורים המשותפים, שאי-ביצועם עשוי לפגוע באחת הדירות או בערכה.
כל אחד מבעלי הדירות בבניין חייב לבצע תיקונים בדירתו, שאי-ביצועם עשוי לפגוע בדירה אחרת.
אם לא נענים לבקשתו של בעל דירה לבצע תיקון כדי שדירתו לא תיפגע, הוא רשאי לפנות למפקח על המקרקעין כדי שיורה לבצע את התיקון, במקרה שבעל הדירה ביצע את התיקון על חשבונו, הוא רשאי לפנות לבית המשפט, שעשוי במקרים מסוימים להורות על החזר כספי

תיקונים בבית משותף אתר כל-זכות

אל-טפ פגום ומתפורר

 

הוספת תגובה חדשה

טקסט פשוט

  • No HTML tags allowed.
  • מעבר שורות ופסקאות מתבצע אוטומטית.
  • כתובות URL וכתובות דואר אלקטרוני יומרו לקישורים באופן אוטומטי.
מבחן אנושיות
מנגנון השאלה מוודא שהפעולה נעשית ע"י אדם ולא רובוט
ספקי שירות
מידע נוסף

עדכונים

עכשיו בפורטל שקיפות מלאה, תיראו ותיווכחו עד כמה הצלחנו לקדם את העסק שלכם ולגרום למודעות לשירות.
(כמובן שאם תשתמשו בשירותי הקידום והשיווק שלנו, שאינם יקרים, הקידום יהיה הרבה יותר חזק)

חידשנו את דף חיפוש שירות, מעכשיו יותר אינטואיטיבי, יותר יפה, יותר סוגי שירות
מוזמנים להעיר וגם לפרגן

מהיום ניתן ליצור קשר ישירות עם כל ספק שירות באמצעות הטלפון או מייל לפי בחירה
באופן ישיר מכרטיס ספק השירות.
אחרי שקראתם את דף השירות, והחלטתם ליצור קשר כדי לקבל חוות דעת או לקבוע פגישה
פשוט מקליקים על כפתור 'צור קשר', הכפתור יפנה ישירות לפון\וואטסאפ של ספק השירות